Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://privatebin.net/?370ab82c0c6c4b96#6MbLZtRjfmW5ZqtzyWwwjtHyJ3QDrxSjJbHKfUETk1Ep
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.